Beleef een leuk en origineel Themafeest..

Wij organiseren, creëren en ontwikkelen professionele themafeesten met een uniek en origineel concept.

Compleet verzorgd en zo nemen we alle lasten wat betreft de organisatie van uw schouders af, en kunt u genieten. 

Waan u bijvoorbeeld samen met uw bezoekers in de Hollywood sferen met het thema:Welcome to Hollywood.
Of zoek de gezelligheid op in de gezelligste apres ski hut, waar veel te beleven valt en alles in de soep dreigt te vallen, tijdens het het themafeest:Paniek in de apres ski hut feest. 

 

 

 #themafeest #thema #hollywood #evenementen #jarentwintig #apresski #friesland #evenement #evenementenbureau. 

 

- Welcome to Hollywood-

hollywood, themafeest, bedrijfsfeest, horeca, evenementenbureau friesland, nederland,feest, verjaardag, thema, jubileum, evenementenorganisatie.

Welkom in Hollywood, de plaatst waar sterren stralen en de glamour overal te voelen is. 
Ervaar het  een unieke Hollywood  gevoel en straal als een ware filmster en dans de sterren van de hemel. 
Ga op de foto met bekende koppen van de filmwereld, speel mee tijdens de spellen en loop als een beroemdheid over de "red carpet" 

Welcome to Hollywood Baby.. 

  • Horeca.
  • Vrijgezellenfeest.
  • Bedrijfsfeest.
  • Familiedag. 
  • Vriendendag. 
  • Groepen. 
  • Studentenvereniging. 
  • (overheid) instellingen. 

Wij zorgen voor complete organisatie van het thema feest, en zal een hele beleving zijn voor uw gasten. 

  • Guest host. 
  • Licht & Geluid. 
  • 4 uur durend feest 
  • Aankleding, muziek. thema karakters en meer..

-Themafeest: Roaring 20s -

themafeest, thema, bedrijfsuitje, uitjes. themafeestjes, verjaardag, horeca, restaurant, café. evenementenorganisatie, friesland.

Stap terug in de tijd en reis mee naar de jaren 20, waar  klasse ,  stijl en elegantie hoog in het vaandel stonden.
Kom erachter wat ze voor spellen speelden in die tijd en voel je een ware heer of een elagante en stijlvolle madame.

Een feest om nooit te vergeten:  

  • Vrijgezellenfeest.
  • Bedrijfsfeest.
  • Familiedag. 
  • Vriendendag. 
  • Groepen. 
  • Studentenvereniging.
  • Horecagelegenheid.  
  • (overheid) instellingen. 

Wij zorgen voor complete organisatie van het themafeest. 

 

  • Guest host. 
  • Licht & Geluid. 
  • 4,0 uur durend themafeest. 
  • Fun & Food. 
  • Aankleding, muziek, karakters en meer. 

-Themafeest: Paniek in de apres skihut feest-

apres ski, vrijgezellenfeest, bedrijfsfeest, themafeest, duits, skiën,  fout feest, themafeestjes. disco, friesland.

Welkom in de Skihut " De scheve schans" waar de eigenaars ( Sjon & Annie) een benefiet apresski feest geven om hun schulden te kunnen af betalen. Gelukkig zijn er veel bezoekers.

Alleen niet alles  gaat zoals het zou moeten gaan.

beleef dit super gezellige feest.  
Deze quiz en spelshow is geschikt voor: 

  • Vrijgezellenfeest.
  • Bedrijfsfeest.
  • Familiedag. 
  • Vriendendag. 
  • Groepen. 
  • Studentenvereniging. 
  • (overheid) instellingen. 

Wij zorgen voor complete organisatie van dit doldwaze themafeest. 

Proef de sferen van het apres-skiën bij u in de buurt. 

 

  • Thema karakters.: Sjon & Annie. 
  • Geluidinstallatie. 
  • 4,0 uur durend themafeest. 
  • Fun & Food. 
  • Aankleding, muziek, karakters en meer. 

-Wat houdt een Themafeest nou eigenlijk in?-

 -Fun & Food- 

Fun en food zijn elementen die te maken hebben met een aantal thema gerelateerde etenswaren of kraampjes, denk hierbij aan bijvoorbeeld een Popcorn Bar  met een retro-look setting waarbij popcorn wordt geserveerd.

Een fun element staat voor een verrassend element voor de gasten, bijvoorbeeld een rode loper moment of een photobooth, waarbij gasten in thema op de foto kunnen voor een leuke herinnering. 

 

-Entertainment- 

Naast het hoofdprogramma bieden wij ook leuke en unieke entertainment elementen aan bij een concept, zo speelt muziek en sfeer een belangrijke rol, maar ook theatraal verzorgen wij het nodige entertainment., dit noemen wij karakters. 
Afhankelijk van het thema of de doelgroep passen wij dit naar wens toe.

 

-Fotografie- 

Tijdens het evenement worden er foto's gemaakt, leuk om later nog eens aan terug te denken. 

 

-Aankleding-  

Wij verzorgen de zaal aankleding, passend bij het thema, het imago van het bedrijf bijvoorbeeld, of met foto's, logo's en andere afbeeldingen voor de persoonlijke touche.  Wij maken er een waar feest van en trekken alles uit de lades.  De gasten zullen zich helemaal in de sfeer wanen. 

 

-Techniek- 

Wij zijn een jong en dynamische evenementenorganisatie en zijn constant bezig met de nieuwe ontwikkelingen en passen leuke trends toe tijdens de evenementen.  Verder verzorgen wij  voor u alle techniek die nodig is voor het evenement. 

Licht, geluid, muziek, en het quizsysteem. 

  • Microfoons. 
  • Headsets. 
  • Licht. 
  • Geluid.
  • Beeldprojectie. 

- Organisatie en concept - 

Wij werken met elk evenement en concept met een draaiboek en een planning, hierin voegen wij persoonlijke wensen aan toe. 

Verder is het concept uniek maar heeft wel herkenbare onderdelen, spellen of elementen. 

De organisatie van een evenement kan een flink gedoe zijn,  want er komt veel bij kijken. 

Die lasten nemen wij van u af zodat u zich niet druk hoeft te maken over een leuk programma, een thema of de overige zaken die geregeld moeten worden. 

 

-Persoonlijk- 

Interactie is wat bij de evenementen centraal staat, en daarbij komt dat we persoonlijke elementen toevoegen, en is er ruimte voor uw wensen.